16 november 2010

18. fejezet

(Kristen)


Reggel megbeszéltem anyával, hogyha tényleg megemlíti nekünk is Mr. Tillman azt a tábort, akkor elmehetek. Különben is már érdekel egy ideje a színészet, de eddig nem volt rá lehetőségem, hogy kipróbáljam magam. Semmiképpen nem szeretném elszalasztani a lehetőséget.Csak egy zavaró tényező akad. Robert. Reméltem, hogy meggondolja magát, de nem lett szerencsém.
Én voltam az utolsó, aki megérkezett a kapuba a többikehez, és rögtön be is jelentettem, hogy elengedtek.

- Kris!- visított Ash – Ugye tudod, hogy imádlak? Rob is tegnap este beszélte meg a szüleivel, így mindenki jöhet! – és ezzel egy puszit nyomott az arcomra.
- Jaj, de szuper! Reméltem, hogy elengednek! – mondta Nikki, majd ő is megölelgetett.
- Nah, kislány! Akkor majd bulizunk egy jót! – mondta Kell, és megszorongatott fél kézzel.
Jackson is odajött és megsimogatta kicsit a hátam, mondván, hogy minél többen vagyunk, annál nagyobb lesz a buli.
Mindenki mellettem állt, csak Rob állt velünk szemben, és mintha nem igazán örülne annak, hogy én is megyek.  Nem is csodáltam, a tegnapiak után. Ezek után lehet, hogy azt is megbánta, mikor azt mondta, egyesítsük a két bandát. Én viszont nem. Kel és Jackson is rendesek voltak velünk. Ash és Nikki pedig odáig voltak értük, persze csak barátilag.
Ash hangja szakított ki a gondolataimból.
- Rob, te nem is örülsz, hogy jön? Teljes lesz a csapat!
- De, örülök! – mondta egy elég gyenge álmosollyal.
- Nem látszik! Mindenki idejött körülujjongani, te meg állsz ott, mint egy fasz! – igen, ez Nikki, ami a szívén, az a száján. Legalábbis mostanában ilyen a stílusa...
- Jah, csak ez a bajod? – mondta, és ezek után minden olyan hirtelen történt.
Rob odalépett elém, végigimított egyik kezével az arcomon, aztán megcsókolt. Csak úgy. Hirtelen. A semmiből. Én meg lefagytam. Illetve nem egészen. Pár másodpecig hagytam, hogy az enyémekhez szorítsa ajkait, majd én is bekapcsolódtam a játékba.
Viszont mikor észrevette, hogy én is élvezem, azonnal elhúzódott tőlem.
- Mostmár boldog vagy? – vetette oda Nikkinek.
Mindenki csodálkozva bámult utána, mikor fogta magát és berohant az épületbe.
- Hú, csajszi, nem is mondtad, hogy ilyen komolyak a dolgok!
- Mert nem is! – szóltam rá Ash-re.
- De hát csak úgy ilyet csinál mindenki előtt... – folytatta Nikki
- Állj le! És menjünk be, nem csináltam meg a házimat, leírhatom rólatok?
- Persze hugi! – mondta azonnal Ash
- Akkor sziasztok! – köszöntünk el a fiúktól egyszerre.

Még az első óra előtt sikerült lemásolnom az egész napi leckéket, szerencsére nem volt sok.
Egész jól ementek a délelőtti órák, Mr. Tillman tényleg bejelentette a tábort, jelentkeztem is rögtön.
A szünetekben alig találkoztam valakivel a bandából, csak Ash-be és Nikki-be futottam bele egyszer, meg Jackson köszönt rám a folyosó másik végéből az egyik szünetben. Persze mindenki rám nézett egyből, én meg szokás szerint fülig pirultam.
Ezen az eseten kívül minden megszokott és nyugis volt. Csak az a baj, hogy az ebédszünet is megszokott volt, tehát egyáltalán nem nyugis.

 Ash-ékkel az ebédlő bejáratánál futottam össze, és egyenesen a közös asztalhoz mentünk, ahol a fiúk már eléggé jó hangulatban voltak, mindenki arcán fülig érő vigyor ült.
- Na, mi ilyen vicces? Én is nevetni akarok! – nézett rájuk bociszemekkel Ash.
- Áhh, semmiség! – mondta rögtön Kellan.
- Hát jó...- törődött bele Ash, miközben helyet foglaltunk mind a hárman.
Én megint Rob mellé kerültem, ami nem tett túl jót a szívemnek, ugyanis minden eddiginél gyorsabban kezdett el verni, főleg, amikor később evés közben egymáshoz ért a karunk is.
Nem igazán kapcsolódtam be a közben mellettem folyó beszélgetésbe, ahogy Rob sem.
Sokkal jobban lekötötte a figyelmemet Rob, akire lopva rápillantottam, szerencsére nem vett észre egyszer sem.
Mikor befejeztük a kajálást, újra megkockáztattam egy pillantást, de szinte megijedtem, mikor láttam, hogy Rob dermedt arccal bámul rám. Kábé olyan szemekkel nézett, mint egy gyilkosra szoktak. Tele volt a tekintete megvetéssel, és csalódottsággal.
- Mi van fiatalok, csaknem rosszul sikerült az este? Vagyis  a délután...-méregetett minket Kel.
- Reggel még nem úgy tűnt! – moslygott Nikki.
Gyorsan elkaptam a tekintetem Rob szemeitől és fenygetően néztem Nikki-re, aki rögtön elvonta Kel figyelmét is, szóval értette a célzást. Ash és Jackson semmit nem vettek észre ebből a kis közjátékból, inkább egymássla voltak elfoglalva. Mintha kedenének összemelgedni...
- Kristen...-szólított halkan Rob, szerintem rajtam kívül senki sem hallotta.
- Tessék? – kérdeztem, persze én is csak halkan.
- Te...mit gondolsz rólam? – nézett aztán a szemembe.
Teljesen lefagytam. Most erre mit mondjak? Hogy először úgy gondoltam, hogy egy hülye tapló, seggfej, bunkó, faszkalap..., de mostanra meg belehabarodtam? Először is nem hinné el. Másodszor pedig...Ő nyilván nem érez így. Még hasonlóan sem.
Kábé egy perc néma csönd és jópár mély sóhaj után végül Ő szólalt meg:
- Inkább hagyjuk. – mondta lemondóan.
- Ne! – mondtam kicsit hangosabban, mint kellett volna, közben megfogtam a karját. Meglepetten kapta rám a tekintetét.
- Mi van? Eszedbe jutott valami?
- Igen. Vagyis...nem.
- Hagyjuk, jó? Maradjunk az egyeszségünknél! Barátok. – az utolsó szót némi undorral ejtette ki, és enyhe grimaszt vágott közben, de nem igazán vettem figyelembe ezt. Végülis igaza van. Mi más lehetne köztünk?
- Rendben. Legyünk barátok!
- Nagyszerű…-mondta, majd abban a pillanatban becsöngettek.


VÉGE


xD nemhogy elhiszitek :D holnap jön a friss xD
Bocs, de ezt muszály volt.

14 megjegyzés:

  1. hali.
    szuper lett.
    jöjjenek már össze pls:)
    siess a kövivel.
    pux

    VálaszTörlés
  2. neeeee mááár! barátok mi??:D ugye ezt nem mondod komolyan! végre itt volt az alkalom erre elbasszák:@ nah és ez a vége szöveg??!! majd nem szívbajt kaptam:(:D de iszonyú jó rész lett!! várom a holnapot!
    puszi

    VálaszTörlés
  3. Szia.:)
    Nagyon jó lett csak barátok?majd a szívbaj jött rám mikor láttam a végén hogy vége mármost nagyon várom a holnapot:)
    pusszi

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Hát a végén a szívbajt hoztad rám a vége szóval:)
    Nagyon jó lett, de ezek annyira hülyék, hozzák a szokásos formájukat. Barátok, na persze:(

    Siess holnap a kövivel:)
    Puszi Judit

    VálaszTörlés
  5. Szia!

    Nagyon jó lett a fejezet!
    Ez a barátság dolog érdekes lesz!:)
    Ezek hülyék! Várom a folytatást!

    VálaszTörlés
  6. Barátok mi?? Jó vicc! De szerintem a kiránduláson lesz valami!

    VálaszTörlés
  7. Helló!
    Barátok? Aha persze! Nagyon hülyék, pedig szeretik egymást! Remélem a kiránduláson összehozod őket! Várom a frisst! Remélem holnap lesz!:P

    VálaszTörlés
  8. Szia!
    Hát mit mondhatnék?! Nagyon tetszett ez a fejezet is, de hogy nem tudják normálisan megbeszelni a dolgokat. De már tök várom a kirándulást!
    És ott majdnem eldobtam az agyam, amikor mindenki előtt csak úgy lesmárolta Kris-t. Ja meg nagyon tetszett az a beszólás, hogy csak legyenek barátok. NA persze!
    Szóval légyszi siess a folytatással! :)

    VálaszTörlés
  9. Helló! Egyszrűen imádtam!
    Nagyon várom a következő fejezetet, hiszen nagyon kiváncsi vagyok, hogy mi fog történni kettejük között majd a kiránduláson. Jó lenne, ha már normálisan összejönnének. Olyan buták, hogy letagadják az érzéseiket.
    S az a jelenet Rob és Kris között, amikor olyan hiretelen megcsókolta, s a többiek köpni-nyelni nem tudtak. Egyszerűen brilliáns volt.
    Legyenek csak barátok? Remélem észhez térnek majd :)
    Alig várom a kövit. Ügyi vagy!

    VálaszTörlés
  10. Szija!
    Most találtam rá a blogodra : )Nagyon tetszik a törid..Remélem hamar lesz friss ; )
    Puszii
    Fanfii

    VálaszTörlés
  11. Na szia+
    Gratula a storyhoz!Most találtam rá este,le is nyomtam mind a 18 fejezetet.Hát elég izgalmas.De ezeknek a szerencsétlenségeknek minden storyban ilyen nehezen jön össze a kapcsolatuk.Nagyon királyság!!!Érdekes szempontból írod le a dolgokat ilyet úgyhiszem még nem olvastam.Kitartás a továbbiakban.Várom a következő fejezeteket.
    üdv:Éva

    VálaszTörlés
  12. Szia!
    Szeretem a történeted,és november óta többször jártam itt abban a reményben,hogy folytatod.Egyre érdekesebb a story: a tábor,a közös színészet,Rob is sokat változott..Nagyon kíváncsi lennék.Persze biztos van oka,hogy abbahagytad,remélem lesz még kedved,időd,hogy folytasd.Akik eddig olvastak-jómagam is-nagyon örülnénk neki.

    VálaszTörlés
  13. Szia!
    Most találtam meg a törid, és azt kell hogy mondjam, nagyon tetszik...
    De mért csak barátok???
    Remélem, hamar összejönnek...Kiváncsi vagyok arra, hogy mi lesz köztük a táborban....
    Kérlek, folytasd tovább...
    Mert a törid WWWWWWWWWWWWWWWÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍWWWWWWWWWWWWWWWÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!!!!!
    Puszi:Dóry

    VálaszTörlés