26 március 2011

Bocsánatkérés

Nem akarok magyarázkodni, kifogásokat keresni, vagy ilyesmik. Nem is fogok. Ebben a bejegyzésben kérek elnézést azért, hogy eltűntem.

BOCSÁNAT!!!
Tényleg nagyon sajnálom.

Remélem azért még maradtatok páran, akik nem adták fel a reményt, hogy visszatérek, ti vagytok azok, akik olvassátok ezt a bejegyzést. :) Köszönöm nektek!


Ma döntöttem el igazából, hogy folytatni szeretném, és elolvastam az egész sztorimat az elejétől. Jót tett :)


A folytatásról:
1. A frisseket 2-3 naponta teszem fel, ha késik, kiírom.
2. Nincs pofám komihatárt kérni, nem akarom, hogy még jobban haragudjatok, majd később, ha láttam, hogy mennyien maradtatok, szóval a komiktól függetlenül jönnek a fejezetek.
3. Azért jól esnek ám a komik...és segítenek visszarázódni a régi kerékvágásba.

Ezek után nem tudom mennyire tudtok bízni bennem, de igyekszem majd, hogy visszaszerezzem a bizalmatokat.

VISSZATÉRTEM!!! Terjesszétek az igét!!! :):)

Puszi a hasatokra :)

8 megjegyzés:

  1. Szija!! Ennak nagyon örülök mert ez volt az egyik kedvenc storym nem is az lett volna a gond h nincs feji csak nem tudtuk h mi van veled tulajdonképpen azt se h élsz-e még ha írtál volna h egyszerűen bizonytalan ideig felfüggeszted v vmi na mind1 am nehogy szemrehányásnak vedd és én szeméy szerint örülök a visszatérésednek és remélem nem hagy minket friss nélkül az elkövetkezendőkben :)) ja és mikorra várható a feji??:D:Dtélleg örülök h visszatértél közénk

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Én, természetesen örülök,hogy visszatérsz.:)
    MErt, nekem is az egyik kedvencem lett ez a töri, is az elmúlt időkben.:)
    Puszi:Dóry

    VálaszTörlés
  3. szija! én is nagyon örülök neked és továbbra is olvasni fogok:D puszi

    VálaszTörlés
  4. szia én is örülök természetesen várom a fejliket mikor lesz az elsö? puszancs kriszty

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Nagyon örülök hogy visszatértél közénk!
    Pussz! :)

    VálaszTörlés
  6. szia :D na örülök h visszatértél!! :D kérhetnék egy linkcserét? Van 2 blogom is, én mind2re kiteszlek, ha nem baj :D
    http://newlifeandnewkristen.blogspot.com/
    http://followyourdreamsbylia.blogspot.com

    Majd irj a chatembe :D
    Várom a frisst! :DD

    VálaszTörlés
  7. hali!!
    Ez tök jó,h visszatérsz.Amúgy is nagyon tetszett amit írtál.......

    By:Viol

    VálaszTörlés